Een klacht? Dan ben je hier op de juiste plaats

1. Contacteer eerst je Hello Team

Het Hello Team staat klaar om al je vragen te beantwoorden. Ze zijn dan ook perfect geplaatst om samen met jou naar een oplossing te zoeken. Vul het online aangifteformulier in op onze website of via de Hello bank! app.

Bespreek je je vraag liever aan de telefoon?
Dat kan op het nummer 02 433 41 41 van maandag tot vrijdag (van 7 tot 22u) of op zaterdag (van 9 tot 17u).

2. Je gaat niet akkoord met de voorgestelde oplossing?

Contacteer dan de dienst Klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis:

  • via het online aangifteformulier.

    Vermeld dat je vraag al een eerste keer werd behandeld door het Hello Team. Zo kunnen ze meteen met alle informatie aan de slag.

3. Je gaat ook niet akkoord met de oplossing van de dienst Klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis?

Heb je een klacht over een van onze bankproducten?

Bezorg je dossier schriftelijk aan:

OMBUDSFIN - Ombudsman in financiële geschillen
North Gate II
Koning Albert II-laan 8 bus 2
1000 Brussel
Tel: +32 2 545 77 70
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be

De Ombudsman in financiële geschillen heeft een buitengerechtelijke bevoegdheid in de regeling van geschillen.

Heb je een klacht over een van onze verzekeringsproducten?

Bezorg je dossier schriftelijk aan:

Ombudsman van de Verzekeringen
de Meeûssquare 35
1000 Brussel
Tel.: +32 2 547 58 71 
Fax: +32 2 547 59 75
E-mail: info@ombudsman.as

De Ombudsman van de Verzekeringen heeft een buitengerechtelijke bevoegdheid in de regeling van geschillen.

Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen via het platform voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Unie. Dit platform helpt je om geschillen over onlineaankopen te beslechten en brengt je in contact met een erkend geschillenorgaan.

4. Wanneer kan je een antwoord verwachten?

Hoe sneller, hoe beter natuurlijk.

Kunnen we je, door omstandigheden, niet onmiddellijk via telefoon of e-mail een antwoord bezorgen, dan sturen we je binnen de vijf werkdagen een ontvangstbevestiging. Deze bevestiging krijg je in afwachting van een definitief antwoord, dat we je, volgens de aard van de klacht, zo snel mogelijk zullen bezorgen (doorgaans maximaal 1 maand).

Hebben we toch meer tijd nodig, dan brengen we je binnen de maand op de hoogte van het verloop van je dossier en het moment waarop je, volgens onze inschatting, een oplossing mag verwachten.